Autor:
• wtorek, stycznia 20th, 2009

Przed chwilą zobaczyłem w tv reklamę pewnego specyfiku, która rozbawiła mnie niewąsko. Specyfik jest z gatunku: pij codziennie, a będziesz zdrowy, piękny i bogaty. Otóż kierowca miejskiego autobusu zapomina zabrać ten produkt do pracy na drugie śniadanie, więc w ciągu dnia przynosi mu go do auta żona. Ładnie go całuje i rzuca: „Zapomniałeś, Gapciu”. Co mnie tak rozbawiło?

  1. Sugerowanie, że kierowca autobusu komunikacji miejskiej, od którego codziennie zależy zdrowie i życie setek pasażerów jest chroniczną gapą…
  2. Z kontekstu wynika, że klient ma w zwyczaju zażywać ów produkt codziennie (na śniadanie). Więc jeśli on ten produkt tak regularnie pije, a mimo to ma problemy z koncentracją i pamięcią, to chyba dobrze o tym środku nie świadczy?

Nie wiem jaka firma PiEr zrobiła tę reklamówkę, ale sukcesów im nie wróżę. Chociaż, w tym kraju wszyskto jest możliwe…

.

Wyślij na:
  • Facebook
  • Wykop
  • Twitter
  • MySpace
  • Google Bookmarks
  • Śledzik
  • email
Kategorie: Różne | Tagi:
Możesz śledzić komentarze do tego wpisu przy pomocy RSS 2.0 Both comments and pings are currently closed.

Komentowanie zamknięte.